יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

כיצד ספסל גינה יכול לשדרג את ביתכם?


4


החשיבות לעיצוב ביתנו הולך ומתעצם ככל שעוברות השנים שכן אנו רוצים ליצור שילוב בין נוחות, נראות, פרקטיות, ייחודיות ואיכות. פריטים שונים מאפשרים לנו ליצור את אותו שילוב ולהנות ממגוון של מראות וסגנונות אותם אנו רוצים להעניק לביתנו. בשנים האחרונות יותר ויותר אנו נתקלים בספסלים הממוקמים באזורים שונים בין אם במקומות ציבוריים כמו בתי קולנוע, קניונים, מוסדות ציבוריים גנים, גינות, פארקים ובין אם במקומות פרטיים כמו חצרות או בתים של אנשים. מלבד העובדה שניתן לשלב את הספסל כמעט בכל נוף הן בבית והן בחצר, מדובר בפריט עיצובי לכל דבר המשדרג את החלל בו הוא נמצא.

      מגוון של חומרים - ספסל גינה ניתן לבחור ולתכנן במגוון של חומרי גלם. אחד החומרים הפופולאריים להכנת ספסל הוא כמובן עץ מלא שיעניק לחצר ביתנו מראה כפרי, פשוט, פסטורלי וטבעי. יחד עם זאת, ניתן לתכנן ספסל גינה ממתכות כמו ברזל לדוגמא שיעניקו לגינה מראה מודרני מעוצב. יחד עם זאת, ניתן לשלב בין מספר חומרים.
      פתרון ישיבה נהדר - לאלו מאיתנו שבחרו להצטייד ולבנות פרגולה לגינה וסובלים מחוסר במקום, נוכל לבחור בספסל שיספק פתרון ישיבה ויחסוך לנו במקום. הספסל נוח לשימוש, אפשר לציידו בכריות ישיבה נוחות והוא פתרון נהדר עבור הילדים.

      סוגים שונים של ספסלים - מלבד העובדה שניתן לעצב את הספסל לגינה במגוון של סגנונות וחומרי גלם, ניתן גם לבחור סוגים שונים של ספסלים לגינה. היום היצרנים מרבים לייצר ולעצב ספסלי גינה למטרות שונות. יש ספסלי גינה הנבנים במטרה להנות מהאוויר הפתוח ומשעות הפנאי ואז הספסל הוא ממש כמו נדנדה מעוצבת מה שמכונה - ספסל נדנדה. בנוסף, יש ספסלים שכאמור מתאימים לישיבה של כמה אנשים, כמו ספסל פיקניק כזה, יש ספסלים שמתאימים לישיבה קצרה, כלומר המחשבה היא למקם ספסל לצורכי נוי. יחד עם זאת, יש ספסל אחסון המאפשר לנו לחסוך מקום ולהניח בו פריטים בהם איננו משתמשים ביומיום. גם ספסל זולה נמוך עשוי עץ מלא, תפס בשנים האחרונות את מקומו ובשילוב של כריות ישיבה מפנקות ניתן להנות מישיבה נוחה וממושכת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה